Warsztaty „Mit 21 dni, czyli jak skutecznie kształtować nawyki i zmotywować się do działania”

Być może słyszałaś/-eś hasło, że wystarczą 21 dni by wprowadzić w życie każdy nawyk. W rzeczywistości zazwyczaj nie jest to aż tak proste, ale na szczęście istnieją sposoby, aby ułatwić sobie ten proces. Podczas warsztatów dowiesz się, jak działają nawyki oraz w jaki sposób wpływają na naszą motywację i zarządzanie sobą w czasie. Poznasz też wachlarz technik automotywacji oraz wskazówki, jak skutecznie wyrabiać w sobie nowe nawyki i zmieniać dotychczasowe. Powiemy również, skąd wziął się mit dotyczący 21 dni na wdrożenie każdego nawyku i ile czasu tak naprawdę potrzeba na jego wypracowanie.

 

Termin: 15.10.2016 r. (sobota), godz. 16:00 – 19:00

Miejsce: 11 Muz, Łódź, ul. Piramowicza 11/13

Koszt i zapisy: Wydarzenie na Facebooku

Zapraszamy! 🙂

Trener: Agata Matuszewska

Agata MatuszewskaPsycholog, trener umiejętności psychospołecznych, coach kariery, doradca zawodowy. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, Szkoły Trenerów I stopnia KRT w zakresie umiejętności psychospołecznych oraz Szkoły Coachów Akademii SET. Obecnie doktorantka na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Właścicielka firmy szkoleniowo-doradczej Ready to Grow (www.readytogrow.pl).

Od 9 lat prowadzi szkolenia z obszaru kompetencji miękkich, m.in. z zakresu komunikacji interpersonalnej, autoprezentacji, zarządzania sobą w czasie, motywacji, budowania wizerunku pracodawcy, profesjonalnej obsługi klienta itp. Dotychczas zrealizowała ponad 1.700 godzin szkoleń i doradztwa. Posiada doświadczenie w tworzeniu Indywidualnych Planów Rozwoju, a także scenariuszy i narzędzi szkoleniowych. Odbiorcami jej działań są pracownicy firm, młodzi przedsiębiorcy, członkowie organizacji pozarządowych i studenckich, uczniowie, beneficjenci projektów unijnych.

Posiada również doświadczenie branży HR, gdzie prowadziła procesy rekrutacyjne oraz wewnętrzne szkolenia i coachingi. Jej zainteresowania zawodowe obejmują tematykę trenerstwa, coachingu kariery, psychologii społecznej i employer branding.

Related Posts