Warsztaty „Jak rozmawiać z klientem?”

Warsztaty „Jak rozmawiać z klientem, czyli profesjonalna komunikacja w obsłudze klienta”:

  • aktywne słuchanie klienta
  • badanie potrzeb klienta
  • unikanie barier w komunikacji z klientem
  • transformacja wyrażeń stosowanych w rozmowie z klientem

 

Termin: 15.10.2016 r. (sobota), godz. 10:00 – 13:00

Miejsce: Twój Startup, Łódź, ul. Piotrkowska 60

Koszt i zapisy: Wydarzenie na Facebooku

Zapraszamy! 🙂

Trener: Agata Matuszewska

Agata MatuszewskaPsycholog, trener umiejętności psychospołecznych, coach kariery, doradca zawodowy. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, Szkoły Trenerów I stopnia KRT w zakresie umiejętności psychospołecznych oraz Szkoły Coachów Akademii SET. Obecnie doktorantka na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Właścicielka firmy szkoleniowo-doradczej Ready to Grow (www.readytogrow.pl).

Od 9 lat prowadzi szkolenia z obszaru kompetencji miękkich, m.in. z zakresu komunikacji interpersonalnej, autoprezentacji, zarządzania sobą w czasie, motywacji, budowania wizerunku pracodawcy, profesjonalnej obsługi klienta itp. Dotychczas zrealizowała ponad 1.700 godzin szkoleń i doradztwa. Posiada doświadczenie w tworzeniu Indywidualnych Planów Rozwoju, a także scenariuszy i narzędzi szkoleniowych. Odbiorcami jej działań są pracownicy firm, młodzi przedsiębiorcy, członkowie organizacji pozarządowych i studenckich, uczniowie, beneficjenci projektów unijnych.

Posiada również doświadczenie branży HR, gdzie prowadziła procesy rekrutacyjne oraz wewnętrzne szkolenia i coachingi. Jej zainteresowania zawodowe obejmują tematykę trenerstwa, coachingu kariery, psychologii społecznej i employer branding.

Related Posts