Employer branding

Employer branding to stosunkowy nowy trend z obszaru HR, PR i marketingu. Dotyczy działań przedsiębiorstwa ukierunkowanych na budowanie pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy, tzw. pracodawcy z wyboru. Dobrze realizowana strategia employer branding skutkuje nie tylko korzyściami wizerunkowymi, lecz również m.in. skróceniem czasu rekrutacji czy zmniejszeniem rotacji pracowników.

W obszarze employer branding proponujemy Państwu indywidualne doradztwo oraz grupowe szkolenia z następującego zakresu:

  • Employer branding – nowy trend w obszarze HR.
  • Employer branding w procesie rekrutacji. Jak skutecznie budować wizerunek firmy wśród potencjalnych pracowników?
  • Employer branding adresowany do studentów i absolwentów – przegląd dobrych praktyk.

Powyższa oferta kierowana jest zarówno do większych firm, jak i dla małych przedsiębiorstw chcących dbać o pozytywny wizerunek jako pracodawcy. Szkolenia prowadzone są metodą warsztatową, z wykorzystaniem pracy grupowej, case studies, dyskusji i mini-wykładów. Każdy uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia. Każde z powyższych szkoleń może zostać zrealizowane w wersji 8 lub 16-godzinnej.

Organizujemy również szkolenia otwarte, na które zapraszamy indywidualnych uczestników. Harmonogram szkoleń otwartych znajduje się tutaj.